القائمة الرئيسية

الصفحات

"این نه تنها نظریه پردازان توطئه است که در مورد HAARP نگران هستند. اتحادیه اروپا این پروژه را یک نگرانی جهانی نامید و تصویب کرد که خواستار اطلاعات بیشتر در مورد خطرات بهداشتی و زیست محیطی خود است. با وجود این نگرانی ها، مقامات در HAARP اصرار دارند که این پروژه چیزی نیست شایعتر از یک مرکز تحقيقاتی راديو.
 - از مستند بر روی قابلیت های کنترل هوای HAARP توسط CBC کانادا





HAARP: این چه چیزی است؟




پروژه بعد از جذب حجم زیادی از تبلیغات منفی، در سال 2013 توسط ارتش افتتاح شد. با این وجود تحقیقات مشابه HAARP بدون شک در پروژه های مخفی ادامه می یابد. این مقاله نشان می دهد فریب عمده ای که توسط افرادی که درگیر آن بودند به منجر شدن مردم به این باور بودند که HAARP به سادگی یک مرکز تحقیقاتی با ارزش عملی عملی نظامی بود. برنامه هاروارد فعال (High Frequency Active Auroral Research) یک پروژه دفاع دفاعی آمریکا بود که کمی شناخته شده و در عین حال بحرانی است به اندازه کافی بحث بر سر قابلیت های احتمالی کنترل آب و هوا و خیلی بیشتر ایجاد شده است.

با وجود اینکه مقامات پروژه HAARP انکار می کنند، برخی از محققان معتقد به این نتیجه می رسند که توانایی های جنگ الکترومغناطیسی این پروژه برای پیشبرد هدف اعلام شده نظامی ارتش آمریکا برای دستیابی به «سلطه کامل طیفی» تا سال 2020 و «داشتن آب و هوا در سال 2025» ( خلاصه سند USAF را ببینید) دیگران ادعا می کنند که فناوری های HAARP برای کنترل آب و هوا و استفاده از آنها برای ایجاد زلزله، طوفان، سونامی، اختلال در سیستم های ارتباطی جهانی و همچنان ادامه دارد.
این محققان به جنبه های اصلی برنامه اشاره دارند که هنوز هم به دلایل امنیتی "امنیت ملی" مخفی هستند. ثبت اختراع ایالات متحده از یک توسعه دهنده کلیدی HAARP و سایر شواهد مستند این ادعاها را پشتیبانی می کند. و هیچ تردیدی وجود ندارد که سلاح های الکترومغناطیسی که در جنگ استفاده می شوند وجود داشته باشد. قیمت 300 میلیون دلار قیمت پروژه HAARP نیز نشان می دهد که بیشتر در حال انجام است تا دیدار با چشم.
با توجه به وب سایت اصلی HAARP، "HAARP یک تلاش علمی است که با هدف بررسی خواص و رفتار یونوسفر، با تاکید خاص بر توانایی درک و استفاده از آن برای بهبود سیستم های ارتباطی و نظارت برای اهداف غیر نظامی و دفاعی" است. یونوسفر لایه بالایی ظریف فضای ما است که از حدود 30 مایل (50 کیلومتر) تا 600 مایل (1،000 کیلومتر) بالاتر از سطح زمین است.
وب سایت پروژه HAARP اذعان کرد که آزمایش هایی انجام شده است که از فرکانس های الکترومغناطیسی استفاده می کنند تا پالس های آتش را هدایت کنند تا به طور موقت یک منطقه محدود یونوسفر را تحریک کنند. بعضی از دانشمندان معتقدند هدفمند بودن این لایه حساس می تواند عواقب مهمی و حتی فاجعه آمیز داشته باشد.
هل اعجبك الموضوع :
author-img
A group of young people interested in blogging and writing important articles for daily life, where we know how important it is to know the facts in every person’s life َ( Q ANONS )