القائمة الرئيسية

الصفحات

"זה לא רק תיאורטיקנים קונספירציה אשר מודאגים HAARP האיחוד האירופי קרא לפרויקט דאגה עולמית עבר החלטה הקוראת למידע נוסף על הסיכונים הבריאותיים והאיכותיים שלה.למרות חששות אלה, פקידי ב HAARP מתעקשים הפרויקט הוא דבר יותר מרושע מאשר מתקן מחקר מדעי הרדיו ".
 - מתוך סרט תיעודי על יכולות בקרת מזג אוויר HAARP על ידי CBC של קנדה








HAARP: מה זה?


הפרויקט נסגר על ידי הצבא בשנת 2013 לאחר משיכת כמויות גדולות של פרסום שלילי, למרות מחקר דמוי HAARP ללא ספק ממשיך פרויקטים חשאיים אחרים. מאמר זה מגלה הטעיה גדולה שהונפקו על ידי המעורבים להוביל את הציבור להאמין HAARP היה פשוט מתקן מחקר עם ערך צבאי מעשיים קטנים. HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) היה קצת ידוע, אך עדיין חשוב מבחינה צבאית צבא ארה"ב פרויקט הגנה אשר שנוצר לא מעט מחלוקת על יכולות השליטה מזג האוויר לכאורה שלה הרבה יותר.

אף על פי שנדחו על ידי פקידי הפרויקט של HAARP, חוקרים מכובדים טוענים כי יכולות הלוחמה האלקטרומגנטית של הפרויקט נועדו לקדם את המטרה המוצהרת של צבא ארצות הברית להשגת "הדומיננטיות המלאה של הספקטרום" עד שנת 2020 ו"לשמור על מזג האוויר ב -2025 " ראה סיכום מסמך USF כאן). אחרים מרחיקים לכת עד כדי הטענה כי טכנולוגיות HAARP היו ולהמשיך לשמש בקרת מזג אוויר, כדי לגרום רעידות אדמה, הוריקנים, צונאמי, כדי לשבש את מערכות התקשורת הגלובלית, ועוד.
חוקרים אלה מצביעים על היבטים מרכזיים של התוכנית, אשר עדיין נשמרים בסוד מסיבות כביכול של "ביטחון לאומי". הפטנט האמריקני של מפתח מפתח של HAARP וראיות תיעודיות אחרות תומכים בטענות אלה. ואין ספק כי נשק אלקטרומגנטי המסוגל להשתמש בלוחמה אכן קיים. מחיר הפרויקט של HAARP 300 מיליון דולר גם מציע יותר היה קורה מאשר עונה על העין.
על פי האתר המקורי של HAARP, "HAARP הוא מאמץ מדעי שמטרתו לבחון את המאפיינים וההתנהגות של היונוספירה, עם דגש מיוחד על היכולת להבין ולהשתמש בו כדי לשפר את מערכות התקשורת והמעקב הן לצרכים אזרחיים והן לצרכים ביטחוניים". היוניוספירה היא השכבה העליונה העדינה של האטמוספירה שלנו, הנעה בין 30 ק"מ ל -600 ק"מ (1,000 ק"מ) מעל פני כדור הארץ.
אתר הפרויקט HAARP הודה כי ניסויים נערכו אשר השתמשו תדרים אלקטרומגנטיים כדי לירות פעמו, מכוונת קורות אנרגיה על מנת "באופן זמני לעורר שטח מוגבל של יונוספירה." כמה מדענים המדינה כי מטריד בכוונה זו שכבת רגיש יכול להיות השלכות חמורות ואפילו הרסניות.
هل اعجبك الموضوع :
author-img
A group of young people interested in blogging and writing important articles for daily life, where we know how important it is to know the facts in every person’s life َ( Q ANONS )